Co zrobić w momencie, gdy wykonamy upgrade do wersji 2.07 i urządzenie przestaje działać prawidłowo? - krok pierwszy: przywrócenie urządzenia do ustawień fabrycznych przy użyciu przycisku reset znajdującego się na tylnej ściance (przytrzymać 10-15 sekund do czasu, gdy zapali się kontrolka Diag. Po tej czynności AP'ek będzie miał domyślny adres IP 192.168.1.245 i hasło: admin - krok drugi: konfiguracja bezprzewodowej karty sieciowej: Ustawiamy statyczny adres IP: 192.168.1.100 z maską 255.255.255.0 - krok trzeci: dostęp do strony konfiguracyjnej WWW: uruchamiamy przeglądarkę i w polu adresu wpisujemy: http//192.168.1.245 i logujemy się na AP z domyślnym hasłem: admin (pole nazwy użytkownika pozostawiamy puste!) - krok czwarty: po wejściu na AP w pole adresu przeglądarki uzupełniamy o następujący wpis zaraz za adresem http://192.168.1.245/ dopisujemy fw-conf.asp tak, aby całość adresu miała formę: http://192.168.1.245/fw-conf.asp i zatwierdzamy całość enterem - krok piąty: na nowo otwartej stronie opcję "downgrade header" zmieniamy na 'disable' i zatwierdzamy ustawienia - krok szósty: wracamy na główną stronę access-point'a (przycisk wstecz) i tym razem z powodzeniem wykonujemy downgrade do działającej wersji 1.08.1 Co zrobić, żeby firmware 2.06 lub 2.07 działał na naszym WAP54G? Najpierw pobieramy odpowiednie firmware'y (ftp.biuro.fen.pl/sterowniki/linksys/) - wersja 1.08.1 (o ile nie mamy takiego już w naszym AP) - wersja 1.09.1 - wersja 2.07 Startując z poziomu 1.08.1 najpierw wgrywamy firmware w wersji 1.09.1 a dopiero potem 2.07